środa, 27 czerwca 2012

Jeszcze chwila wspomnien...

Witam serdecznie nowe obserwatorki, dziekuje za czas jaki poswiecacie na zagladanie tu do mnie.

Roboczo ostatnio jestem w ogromnym tyle bo niestety u nas chorobowo - walczymy z letnimi wirusami! Tym razem ofiara padla Olenka!

Ale chcialam Wam jeszcze pokazac troche moich staroci.
Po pierwsze butelke, ktora jest w komplecie z szafeczka na klucze, ktora juz wczesniej pokazywalam.

                                                                    przod butelki


tyl butelki



Po drugie  - trzy malutkie doniczki,ktore chyba przerobie na swieczniki, bo sadzenie w nich kwiatkow mija sie z celem, bo po miesiacu trzeba przesadzac.








Te doniczki to byla chyba pierwsza rzecz jaka ozdobilam metoda decoupage.
Teraz mam jeszcze kilka prac w zanadrzu, ale pogoda nie pozawla na lakierowanie, bo u nas to praktycznie ciagle pada.... w Polsce zreszta chyba tez?

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i mam nadzieje ze nastepny post bedzie o moim candy!





10 komentarzy:

  1. Witam! Trafiłam tutaj z: http://klimatyagatty.blogspot.com/ . Bardzo dziękuję za poparcie :). Jeszcze nie przejrzałam całego bloga, ale zachwyciła mnie biżuteria jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te Twoje decoupage czekam na candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie powstaje jedna z nagrod wiec bardzo prosze o cierpliwosc "0)

      Usuń
  3. Dziekuje z calego serca za wszystkie mile slowka!! to naprawde wazne ze to co sie robi podoba sie innym, bo o to przecierz w tej "tworczosci" chodzi.
    nbhrdhtr]

    OdpowiedzUsuń
  4. a ten szyfr na dole to dodal moj synek Szymonek "0)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne prace, dziękuje za odwiedziny i miłe słowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, szczególnie butelka przepiękna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Butelka super, doniczki ślicznie anielskie

    OdpowiedzUsuń