środa, 3 grudnia 2014

Blog pokryty kurzem.... czas na przedświąteczne porządki!!!!


 WITAM!!!!!!

Jejku jak ten czas leci, dopiero były wakacje i obietnica, że wrócę do blogowego świata, a tu za oknem lecą wielkie płatki śniegu a ja... cóż ciągły, przewlekły brak czasu!!!!!!!

Zaglądałam czasem na Wasze blogi, podziwiałam ale nawet nie miałam czasu by słówko po sobie zostawić. WSTYD!!!!

Ale może jeszcze nie wszystko stracone i uda mi się kolejna próba powrotu i wrócę - czego bardzo bym chciała - niech to będzie moje przedwczesne postanowienie noworoczne!!!!

A tymczasem ciągle coś dziergam. Dzis chcę Wam pokazać ozdoby świąteczne, 2 aniołki i bałwanka.

Dekoracji świątecznych jest więcej tylko czasu na sfotografowanie ich brak, ale postaram się!!!!











Pozdrawiam Wszystkich zaglądających , życzę by zima była dla nas wszystkich w miarę łaskawa i do usłyszenia (niebawem....)
Beata

4 komentarze:

  1. Ozdoby prześliczne, a z czasem rozumiem u mnie to samo, ciągle go mało:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne takie inne aniołki! A bałwanek przeuroczy:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ludzi z pasją , a jak oglądam pani prace na blogu to tę pasję tworzenia widać!!!Gratuluję pomysłów i talentu!!!

    OdpowiedzUsuń