wtorek, 4 września 2012

Wymiankowo, zabawowo itp....

Witajcie!!!!

Zaczynam nadrabianie pourlopowych zaleglosci!!!!

Na wstepie przede wszystkim pragne Wam podziekowac, ze zagladaliscie tu pomimo mojej nieobecnosci. Dziekuje za wszystkie komentarze i serdecznie witam nowe obserwatorki!!!!!
W Polsce dostep do internetu mialam naprawde ograniczony wiec troche sie nazbieralo - mam sie czym z Wami podzielic i co pokazac!!!!

Wiec zaczynamy!!!

***** Prywatna wymianka z Iza z http://handmadebyizabela.blogspot.co.uk/
Ja dla Izy wyslalam pleciona bransoletke, ktora juz wczesniej pokazywalam na blogu, o ta


 
A od Izy dostalam cala mase pieknych serwetek i przydasiow


 
Stwierdzilam, ze to niesprawiedliwe i w ramach zadoscuczynienia ze dalam moim zdaniem za malo, dorobilam dla Izy jeszcze jedna bransoletke w jej ulubionym kolorze turkusie. Jednak narazie jej Wam nie pokarze az Iza ja dostanie.
 
 
*****Prywatna wymianka misiowa z Bozenka z http://qualitystudio2011.blogspot.co.uk/
Ja u Bozenki zamowilam sobie Vincentego - oczarowal mnie ten mis!!!!
Oto on



 
a ja dla Bozenki zrobilam Pania Misiowa w ulubionych przez Bozenke pastelach, (zdjecie zapozyczylam od Bozenki bo  w calym urlopowym zamieszaniu nie zrobilam zdjecia)
Oto Pani Misiowa
 

 
 
****No i jeszcze zalapalam sie na zabawe PODAJ DALEJ u Dominik z http://wybrykidominiki.blogspot.co.uk/
Otrzymalam od niej takie cudenka


 
No i jeszcze Dominika dolozyla duzego slodkiego batona, ktorego moje dzieci przejely w swoje rece w trybie natychmiastowym i slad po nim zaginal.... Dziekujemy!!!!
 
W ramach rewanzu niedlugo oglosze taka zabawe u siebie!!!
 
Jesli chodzi o prezenty jakie w ostatnim czasie otrzymalam to by bylo na tyle. Z wszystkich jestem bardzo zadowolona, wszystkie sa wykonane z ogromna precyzja i widac ze wlozone jest w to serce. Dziekuje Wam Dziewczyny za radosc jaka mi dalyscie dzielac sie ze mna czastka siebie!!!!!
Beata.
 
 

2 komentarze:

  1. A ja dziękuje za Panią Misiową i ... czekoladę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny misiak, niedawno szukałam w sieci czegoś podobnego dla chrześnicy, szkoda, że nie trafiłam tu wcześniej. Dużo twórczej weny życzę!

    OdpowiedzUsuń