środa, 20 lutego 2013

Róż, brąz, zieleń - Wyzwanie Szuflady nr 4

Witajcie!!!!

WITAM SERDECZNIE nowych obserwatorów, jest mi bardzo miło, że znajdują się kolejne osoby chcące tu zaglądać. A stałym bywalcom OGROMNE DZIĘKI  za każde dobre słówko, to jest dla mnie ogromna motywacja choćby do tego by podejmować kolejne wyzwania - np takie jak to, o którym będzie dzisiejszy post.

RÓŻ, BRĄZ, ZIELEŃ - to temat kolejnego wyzwania w Szufladzie tutaj "0)

A oto Misia Elegantka - moja praca zrobiona na to wyzwanie.







Acha, jeszcze banerek do wyzwania

 
Zachęcam wszystkich do podjęcia tematu, ja jestem bardzo zadowolona (choć to nieskromnie brzmi) ale dzięki odwadze zmierzenia się z tematem powstała Misia Elegantka!!!
 
Pozdrawiam Was Beata

14 komentarzy:

  1. znam znam szufladę i nawet przymierzałam sie do tego wyzwania ale jakoś tak się rozmyło ....ale powiem szczerze że twoje podejście bardzo mi przypadło do gustu :-)elegantka pełną gęba a ta spódniczka mnie powaliła :-) życze wygranej

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa elegantka, urocza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna Misia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna Misia!
    Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko on jest cudowny!! bardzo fajnie wychodzą Ci te misiaki :) Powodzenia Ci życzę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegantka bezapelacyjnie elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Misiaczek uroczy ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. hahah świetny ten gostek jest, taki na poprawę humorku z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Misia rewelacyjna, po prostu rewelacyjna, super :-) Podziwiam, bo ja ostatnio nie mam zupełnie cierpliwości do szydełka :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń