poniedziałek, 22 października 2012

Naszyjniki, korale, komplety itp.....

Witajcie!

Tak jak jużzz wspominałam u mnie weekend był bardzo pracowity, w sobote "uciekłam" od domowych obowiązków, zamknęłam sięw swojej malutkiej pracowni i tworzyłam.
Efekty oceńcie sami.







 



 
Wszzystkie trzy kompleciki to połączenie koralików drewnianych oraz kuleczek z modeliny Fimo, nawleczonych na snurek woskowany.
Takie kolorki na rozweselenie jesiennych sarości.
 No i na sam koniec weekendoej twórczości pokazuję 2 komplety takie bardziej eleganckie, z porcelanowych i szklanych koralików, może trochę sylwestrowe - czas leci i nie obejżymy się jak trzeba będie kreacje sykować na bale.
 
 
 
 
 
 
A to drugi komplecik
 
 
 
 
 
To by było tyle na dzisiaj. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających jak również dziękuję za wsystkie komentare.
Lecę dalej tworzyc tym razem misie bo w tym temacie spore zaległości mam.
Beata.
 
 
 
 
 
 
 

1 komentarz: