środa, 17 października 2012

Niebieski różaniec....

Witajcie!!!!

U mnie tradycyjnie za oknem leje nawet błyskać zaczęło.....uuuuuuuuuuuuu..... burza a tu to rzadkość!!!!!
Od jutra Ola ma półtorej tygodnia wolnego w przedszkolu.
Ja jutro ide na pierwszą wywiadówke!!!!!
No i pewnie czeka nas siedzenie w domu, bo w taka pogode nie zapowiada sie na jakiekolwiek wypady.

No ja tu gadu gadu, a chcialam Wam pokazac kolejny różaniec, tym razem niebieski.




 
Mam cichą nadzieję, że te moje różańce trafią w dobre ręce.
 
Dziekuje, że zagladacie i ślady miłe pozostawiacie.
 
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.
Beata

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie, czy taki różaniec jest gdzieś do kupienia? Jeśli tak, gdzie i w jakiej cenie?

    Pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Maju!!! Długo nie zaglądałam na bloga więc dopiero teraz odczytałam twój komentarz!!! Ten różaniec jeździ ze mną w aucie i chroni od wszelkiego zła ale mogę wykonać podobny na zamówienie. Pozdrawiam Beata

      Usuń