niedziela, 24 lutego 2013

Hura!!! Jest zwyciężczyni!!!!!

Witajcie!!!

No i mamy niedzielny wieczór. Myślę, że nikt więcej nie dołączy już do zabawy, więc śmiało mogę ogłosić zwyciężczynię!!!
A jest nią
ARTESANIA
 
 
A taki komentarz pozostawiła Artesania jako udział w zabawie
 
"Może Misiolandia i Skrzydła Anioła. Tak mi przyszła pierwsza myśl, po przeczytaniu posta."
 
Wybór swój motywuję tym, że to właśnie Artesania wymyśliła taką samą nazwę dla stronki o misiach jaką ja wymyśliłam czyli Misiolandia, druga propozycja dotycząca aniołków z masy solnej też mi się bardzo spodobała, troszkę ja zmodyfikowałam i powstała nazwa dla stronki z solnymi aniołkami, którą dziś już założyłam na FB
SŁONE SKRZYDŁO ANIOŁA
Nad tytułem misiowej strony jeszcze pomyślę, mam czas zanim nie przygotuję wszystkich zdjęć do wstawienia "0)
 
Wszystkim dziękuję za wspólną zabawę i podane propozycje.  A Artesanię proszę o adres do korespondencji na e-mail.
Pozdrawiam Beata

2 komentarze:

  1. Jak się cieszę, świetna wiadomość w poniedziałkowy poranek. Wysłałam Ci adres. Dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przegapiłam zabawę , niestety :(
    Zwyciężczyni gratuluję i zazdraszczam .

    OdpowiedzUsuń