sobota, 11 maja 2013

Zamotek dla Anetki!!!!

Witajcie!!!

Czas mknie jak szalony, pogoda od czau do czasu w miarę ładna więc w ogródku sporo czasu się spędza z dzieciaczkami. A robótkowo coraz większe tyły.

Ostatnio powstał zamotek dla Anetki "0) zajżyjcie do niej "0)
Kolory wybrane przez Anetkę, ale mi też taka kolorystyka bardzo się podoba "0)



 
Poza tym jakoś tak ospale, coś ciągle robię i w koszyku leży wiele zaczętych prac, które jakoś ciężko pokończyć. Jakieś przesilenie wiosenne mnie dopadło czy co?
 
Pozdrawiam wszystkich zaglądających i komentujących.
A w planach mam zorganizowanie łapania licznika i może jakieś candy pożegnalne przed wyjazdem z Anglii, ale to czas pokarze czy się wyrobię bo narazie to plany moje.
Pozdrawiam jeszcze raz wszystkich Beata.

7 komentarzy:

  1. Zamotać się w takim zamotku to coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Nie mogę się już doczekać, kiedy do mnie dotrze :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś wszechstronna, zamotek bardzo sympatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna praca. Kolory też wpadają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyszło, a kolorystyka naprawde fajna

    OdpowiedzUsuń