środa, 4 lipca 2012

Po trudnych przychodza lepsze dni....

Witajce!
Ostatnie dni byly dla mnie bardzo trudne bo wylondowalam z moim synkiem Szymonkiem w szpitalu, zaczelo sie od bardzo wysokiej goraczki ktorej nie mogli zbic wiec pozostawili nas na obserwacje, wyniki byly dobre wiec lekarze wykluczyli cos powaznego, tylko czekali az ujawni sie jakas infekcja. No i jest, ujawnila sie infekcja gardla, dostal antybiotyk, inne leki i wypisali nas po 2 dniach do domku.
Ale doswiadczenie to dla mnie bylo trudne, ale o kolejne jestem bogatsza i mocniejsza. Cale szczescie ze to nic groznego i  ze juz widac poprawe zdrowia.

W zwiazku z pobytem w szpitalu kilka dni nie zagladalam do netu, no az dzis rano i prosze ogromna niespodzianka!!!!!!!!!!!!

Dostalam wyroznienie od Izy http://handmadebyizabela.blogspot.co.uk/

To dla mnie ogromna niespodzianka!!!!!!!! Jeszcze raz Iza WIELKIE DZIEKI ze docenilas mnie  i moja prace, to jest ogromna motywacja do dalszego dzialania!!!!!!!!!!
A wszystkich zapraszam do odwiedzania bloga Izy, zobaczycie tam wiele PIEKNA wykonanego roznymi technikami co swiadczy o kreatywnosci  i welu talentach Izy.




A teraz zeby sie odwdzieczyc i sprawic radosc innym przystepuje do dzialania.
Najpierw spelniam warunki zwiazane z otrzymanym wyroznieniem a mianowicie odpowiedz w 5 punktach co lubie i co kocham.

***Co kocham
  • Aleksandre, Szymona i Tomasza - moje skarby najwieksze!!!!
  • Tworzyc  - kazda nowa praca to kawalek mnie - a przez to dziele sie soba z innymi.
  • Pomagac innym - doswiadczenia wplynely na wybor kieruku studiow i marzenia o pracy z osobami niepelnosprawnymi
  • Nocne (dzienne tez) rozmowy z bliskmi, zaufanymi osobami.
  • Zbierac anioly - ta pasja zarazilam sie niedawno ale moja domowa kolekcja aniolow rosne i kazdy kolejny jest bardzo mile widziany, a w nowym domu miejsca bedzie dla nich sporo.

***Co lubie
  • lody truskawkowe i smietankowe oraz nalesniki z serem
  • seriale w TVP2 (teraz niestety nie ma na czas wakacji z czego bardzo cieszy se Tomek "0)
  • kolor niebieski i brazowy
  • zmywac naczynia
  • patrzec na zachod slonca nad elckim jeziorem - teraz to tesknota za domem ale niedlugo urlopik i napatrze sie tyle zeby na kolejny roczek starczylo

Musze przyznac ze niby takie proste tylko 5 rzeczy ktore kocham i lubie - a trzeba zajrzec w siebe  i pomyslec.

A teraz

***Blogi, ktore chce wyroznic
Naprawde blogow, ktore mnie inspiruja i zachwycaja, na ktorych moge podziiwiac roznorodne talenty jest wiele. moze jeszcze trafi sie okazja by docenic innych.
Mam nadzieje, ze w miare dobrze wywiazalam sie z zadania. Za ewentualne potkniecia przepraszam, gdyz sie dopiero wszystkiego ucze, a techniczna strona tego wszystkiego czasem mnie zaskakuje.
Pozdrawiam Beata

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie:) Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i współczuję synkowi choroby. Dobrze, że już sytuacja się normuje. Trzymam kciuki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za wszelkie dobro jakie plynie od Was do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie , a Szymonkowi dużo zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowka zycze -a u mnie tez ciagle w domku szpital-az rece opadaja.... pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. o jej jak mi miło Beatko,dziękuję za wyróżnienie i oczywiście gratuluję Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za kazdy przejaw sympatii, jest mi bardzo milo ze znajdujecie chwilke by tu zagladnac i mile slowko zostawiacie.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam ponownie!!!!

    OdpowiedzUsuń