sobota, 24 maja 2014

Mój ulubieniec !!!!

Witajcie!!!

Ach to chyba pierwszy miś z którym naprawdę ciężko było mi się rozstać!!! Skradł me serce!!! Udziergałam go i kilka ładnych dni zastanawiałam się czy go zatrzymać dla siebie czy nie. No ma on coś takiego w sobie co stało mi się wyjątkowo bliskie, nawet nie umiem dokładnie powiedzieć co, ale ma to coś. Jednak w końcu podjęłam decyzję by poszedł szukać nowego domu. W tej chwili można go spotkać ( i oczywiście kupić ) w nowo powstałej w Ełku Galerii Rękodzieła przy ulicy Mickiewicza. Wszystkich z okolic serdecznie zapraszam do odwiedzenia tego wspaniałego miejsca. Osoby lubiące rękodzieło naprawdę mogą tam "oko nacieszyć" no i znaleźć coś pięknego dla siebie.  No i dodam jeszcze że galerię prowadzą przesympatyczne Kobietki i choćby dla chwili miłej rozmowy z Nimi warto tam zajrzeć! Polecam!!!
A tu wklejam link do stronki galerii na FB. Galeria Gaja

No zatem przedstawiam Wam tego mojego ulubieńca:









Serdecznie Wszystkich pozdrawiam. Dziękuję, że wciąż zaglądacie!!! Może w końcu uda mi się bywać tu częściej.
Beata.

11 komentarzy: