wtorek, 10 czerwca 2014

Thomas and Kate!!!!

Witajcie!!!!

Ostatnie dni pochłonęło ogromne wyzwanie jakiemu postanowiłam sprostac.
W ostatnim poście pokazywałam mojego ulubionego misia, który był do nabycia w naszej ełckiej galerii rękodzieła. I tam właśnie wpadł on w oko pewnej Pani.
Pani złożyła zamówienie na 2 misie .... mają to być tenisiści, mają być prezentem ślubnym (poleciały do Kanady). Lista tego co misie mają mieć była spora, a czasu - na wczoraj. Dlatego tez podjęłyśmy decyzję o przerobieniu misia ulubieńca, gdyż to on miał być pierwowzorem zamówionych misiów.
Naprawdę robiąc tą "młodą parę" wiele się nauczyłam. największy "problem" miałam ze zrobieniem rakiet tenisowych, ale i na to w końcu przyszła wena. Korzystałam z porad blogowych koleżanek jak np zrobić transfer z imieniem, tu pomocą posłużyła mi Elis z bloga Zamiast, jednak papier do transferu nie dotarł na czas i trzeba było szukać innego rozwiązania.
Po kilku poświęconych nocach powstała ta oto para, mam nadzieję, że nowożeńcy będą zaskoczeni takim prezentem i zadowoleni z niego jednocześnie.
Ja nieskromnie powiem, że zadowolona jestem, Pani, która zamawiała też, gdyż w przyszłości ma jeszcze powstać "mały miś" "0)

ależ się rozpisałam, a Wy pewnie czekacie na foteczki "0)






Dobrej, spokojnej nocki Wam wszystkim życzę. Z całego serca dziękuję, że zaglądacie, że słówka bardzo miłe zostawiacie!!!!!
Beata

10 komentarzy:

  1. Przesympatyczna para, udały się, są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow kochana parka jest boska! NIESAMOWICIE PORADZIŁAS SOBIE Z ZADANIEM!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne a jakie precyzyjne detale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te misie :D urocze i pięknie wykonane;)
    Zapraszam do bezpłatnej promocji bloga na mojej platformie (rejestracja zajmuję chwilę)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znoszę spamować i na ogół tego nie robię, ale dzisiaj chciałam Cię po prostu zaprosić do zgłoszenia do październikowego rozdania, w którym można dostać fajną biżuterię :3 więc zapraszam :*
    www.diymydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne misie, naprawdę rewelacja. Są urocze i doskonale wykonane, właśnie takich zabawek brakuje współczesnym dzieciom ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy potrzebujesz zabawek dla dziecka? Nasz serwis oferuje auta na akumulatory, pojazdy akumulatorowe dla dzieci czy inne rodzaje samochodów. Wszystko najwyższej jakości. Sprawdź https://werbike.pl/53-pojazdy-na-akumulator

    OdpowiedzUsuń